Zwroty i reklamacje

Zwroty
1. Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 10 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, zawierający numer konta, na które mają być przesłane pieniądze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów zwroty nie będą rozpatrywane. Kupujący jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do firmy swiatbalonow.pl.
2. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
3. Nie przyjmuje się zwrotów produktów wykonywanych specjalnie na zamówienie Klienta. 4. Swiatbalonow.pl nie odbiera przesyłek wysyłanych przez Klientów \\\"za pobraniem\\\". Pieniądze za zwroty przelewamy wyłącznie na konta polskich banków.
5. W przypadku rezygnacji z zamówienia Kupujący jest niezwłocznie zobowiązany do natychmiastowego kontaktu z naszą firmą: sklep@swiatbalonow.pl, pod numerem telefonu: 500 198 528 lub 511 559 159.
6. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki kupujący jest zobowiązany do poinformowania o tym pracownika poczty, bądź firmy kurierskiej i spisania razem z nim specjalnego protokołu uszkodzenia przesyłki. Swiatbalonow.pl nie odpowiada za przesyłki uszkodzone z winy Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
7. W przypadku zwrotu z powodu uszkodzenia przesyłki rozpatrywane będą tylko zwroty zawierające taki protokół.

 

Reklamacje
1. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adres na który ma być odesłany towar, a także numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby reklamującej towar. Wady fizyczne (uszkodzenia) powinny być zgłaszane bezzwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od momentu odbioru towaru.
2. Towar poddany reklamacji należy przesyłać na adres sklepu swiatbalonow.pl. Sklep swiatbalonow.pl nie odbiera korespondencji \\\"za pobraniem\\\". Koszty przesłania reklamowanego towaru do sklepu swiatbalonow.pl pokrywa Kupujący.
3. W przypadku reklamacji towar poddany będzie ekspertyzie oraz ustalona zostanie zasadność roszczenia. Kupujący zostanie poinformowany o jej wyniku listem zwrotnym od sklepu swiatbalonow.pl.
4. Sklep internetowy swiatbalonow.pl nie uwzględnia reklamacji obejmujących:
pomyłek Klienta popełnionych w trakcie zamawiania towaru
używania towarów niezgodnie z ich przeznaczeniem oraz niezgodnie z instrukcją obsługi
5. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar może być przesłany do Klienta tylko na jego koszt (po wcześniejszym przelewie na konto) lub odebrany  osobiscie w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
6. Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie do 20 dni roboczych od momentu otrzymania przez sklep swiatbalonow.pl reklamowanych towarów.
7. Reklamowany towar prosimy przesłać na poniższy adres: Hetmanów 12, 63-421 Przygodzice.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl